Bambi på hal is

Idag så har jag hopptränat med ridlärarna Jessica och A-K. Riktigt kul och nyttigt då A-K hade som en liten lektion för oss med sina hoppövningar osv. Har blivit som en liten vana nu att jag går hem från stallet varje dag. Skönt för då hinner man rensa huvudet på tankar och bara få ut all jobbig energi.

Nu under kvällen har jag varit ganska nere och låst in mig i min lilla bubbla. Började till o me plugga lite hästkunskap för att jag hade sån ångest haha. Bra ju! Men sen kom Hampus och så gick vi ut och promenixade i slottsparken. Yeees jag älskar o gå hehe.
Nu sitter jag och tittar på någon jobbig film om utomjordingar som tar över världen, hatar såna filmer och just därför tyckte mamma det var så kul och satte på den. Knas det där assåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0