Håll fast vid det som lyser upp dina dagar!

Min tanke var från början att jag och Hampus skulle ta väärsta långpromenaden med hundarna som vi gjorde förra veckan. Men jag ångrade mig snabbt så fort jag gick ut genom dörren. Det har blivit så galet kallt just nu, men nej jag klagar icke! Hellre fin vit snö än jobbig o äcklig slask.. Usch för sånt!
Slutade med att vi åkte hem till Hampus och hade en mysig filmkväll istället. Pörfekt när det ändå är så kallt och man ska orka upp tidigt imorgon.
När jag kom hem hade Alicia gjort hemmagjorda semlor, MUUMSII!! Och jag som skulle börja skärpa mig med all onyttig mat. Går ju sådär med det assååå haha :(

Nej nu måste jag sova, upp 05.30 imorgon! Yeeey <333


En söt bild på Piga som jag tog förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0